Sunday, September 5, 2010

aku x taw nak wat mcm mane ag..

aku mntk maaf cr baek..
taun last..
n nak smbt raya dah pun..
even kte nak amik spm dah pun..
cbb 2 aku mntk maaf ngan ikhlas..
aku x penah terfkr pun yg ko juz bermuka2..
kalau ko x nak aku dlm fb ko ke atau mane2 je r..
ok..
aku fhm..
n aku taw spe yg ko maksud kan 2..
aku juz bley mntk maaf..
even nabi yg mulia 2 pun maaf kan umat nya..
apa lagi r kte sbgai manusia biasa..
ada ke manusia yg perfect??
aku x rase ada..
so terpulang r kat korang nak menilai aku mcm mane..
mmg aku ckp x nak pkr dah pcl benda 2..
tp aku x penah berhenti pun berfkr pcl korang..
cbb korang penah jd kwn aku..
penah hapy sama2 ngan aku n penah ssh sama2..
so terpulang r..
nak maaf kan aku ngan ikhlas atau pun nak maaf kan aku ngan bermuka2..

No comments:

Post a Comment